2011. október 1., szombat

Cukkini canelloni, bazsalikomos mártással

Ennyi olivaolaj nem kell bele...! egy picit meglódult az üveg....



De a bazsalikomszósz nagyon-nagyon finooom..........!!!

 



A cukkinit meghámoztam, majd hosszában vékonyan szeleteltem.  A vékony cukkini szeletekre tettem a "tölteléket".
A töltelék brazildió és aszalt paradicsom, kevés só keveréke. Vékony újhagymával díszítve. A  brazildiót előbb vízben áztattam, majd szűrőzsákban lecsepegtettem. Az ebből kapott "tejet" is beletettem a  bazsalikom szószba, ettől finom krémes lett!
A szószba frissen szedett bazsalikom, kevés citromlé is került.

3 megjegyzés:

Szilágyi Csilla írta...

Úgy látszik, ma így jártunk. Nálunk a bors szaladt meg... de sebaj, csak alkotunk és alkotunk. Nagyon finom lett a gyümölcskehely. Örülök, hogy lehetőségem volt megkóstolni. Igazi élmény volt a mai napban!

Imre írta...

Szeretjük azt az olivát! Jól néz ki nagyon, megkérem egy "ismerősöm" szerintem elkészíti nekem! :)

Pfiszterné Nagy Erika írta...

Köszönöm szépen Imre! Hamar elkészül, sok sikert hozzá!